My journey

لذت پیدا شدن

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ

خودم را گم کرده بودم و حتی یادم نیست چطور این اتفاق افتاد. زمانی به خودم آمدم که دیگه خودی وجود نداشت. غرق در روزمره‌گی و بطالت و اضطراب خود گم کردن بودم و همه تلاش‌هایم برای برگشتن به نظم و برنامه‌های گذشته‌ به شکست منتهی می‌شد. هر روز هم بیشتر از دیروز تلاش می‌کردم و کمتر نتیجه می‌گرفتم.

تا بلاخره یکی از اون لحظه‌های اورکا اورکایی اتفاق افتاد و متوجه شدم فاصله گرفتن از متمم اشتباهی بوده که سردرگم و پریشانم کرده است.


۹۷/۱۰/۲۶
آمنه

نظرات  (۱)

آمنه جان سلام بعد از مدتها اومدم توی صفحه ات و دیدم بروزش کردی وای چه خوب!!! خیلی ذوق کردم مخصوصا این که دیدم چقد این احساس سردرگمی و کلافگی برام آشناس انگار منم همین تازگیا اینجوری بودم و این مرحله رو رد کردم البته با این تفاوت که من فاصله ام از متمم هنوزم اندازه کهکشان های راه شیری هست :) 
پاسخ:
سلام مهدیه جانم
شاید هنوز ستاره قطبی‌ات رو پیدا نکرده‌ای؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی