My journey

یک راه خلاقانه به روز کردن وبلاگ

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۶ ب.ظ

علیرغم علاقه خیلی زیادم به نوشتن ظاهرا در این کار استعداد و پشتکار چندانی ندارم و یکی از اولین فعالیت هایی که در شرایط غیرعادی زندگی ترک می کنم همین وبلاگ نویسی است.یک ماه از آخرین مطلبی که نوشته ام می گذرد. فکر می کنم حالت ایده آل من نوشتن یک پست در ماه باشد. 


شاید هم چون اخیرا به قدری از دنیا و مردم کناره گرفته و در عین حال از خودم هم دور شده ام که هیچ ایده ای برای فکر کردن و نوشتن ندارم.این روزهایم به ساده ترین شکل ممکن می گذرند و اگر خوش شانس باشم دچار افسردگی نشوم و بتوانم از این گیجی و سردرگمی رها شوم.


پی نوشت: این پست هیچ ارزشی ندارد و صرفا برای بروز کردن وبلاگ نوشته شده است. در کمال شرمندگی.

۹۶/۱۱/۱۰
آمنه

نظرات  (۲)

منم فک میکنم نوشته ها ارزش چندین بار خوندن رو دارن چه بسا بار اول متوجه همه ابعاد یک نوشته نشی. از اونجا که خودم عادت دارم مطالب و کتاب هایی که دوست دارم چند بار بخونم از این عقیده دفاع میکنم. 
پاسخ:
بله
درسته
مخصوصا که ما جزو نسلی هستیم که همیشه شتاب رفتن به نقطه بعدی رو داریم و این عجول بودن باعث میشه خیلی چیزها رو درک نکنیمو در واقع وقتی برای درک کردن نداشته باشیم.
سلام
به قول ویکتور هوگو هر نوشته ای ارزش یکبار خواندن را دارد.موفق باشید
پاسخ:
سلام

اگر بخوام کمی سرسختی کنم که با ویکتور هوگو مخالفت میکنم اما خب تا نوشته ای رو نخونیم متوجه ارزش و بی ارزشی اش هم نمی شویم و مخصوصا که کسی مثل من با بی دقتی اخطار رو در انتهای مطلب اضافه کرده باشه :)

سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی