My journey

لمس زندگی

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

دوران بی خیالی و بیماری تمام شد و من امروز تصمیم گرفتم نقطه پایان بزرگی به یک ماه تعطیلی بگذارم.چند روز پیشتر برای دی ماه برنامه ریزی کردم و همینطور کم کم درس های متمم رو از سر گرفتم. آهنگ مورد علاقه این روزهایم رو بارها گوش دادم و در قدم زدن های دیروزم ماه نازک و زیبای اوایل ماه رو نگاه کردم و باز نگاه کردم و باز هم.

چه حس های خوبی بود که فراموش شان کرده بودم. هوای خوب این روزها حال دلم را هم خوب کرده و دوست دارم آواز بخوانم و برقصم و آرزو کنم همه زمستان همینطور گرم و آفتابی و دوست داشتنی باشد.کتاب باشد. دوست های خوب باشند و سلامتی و شادی هم باشد. من هم در آرامش فکری به حال قطار جدید نظم و انضباطم کنم و دانه دانه واگن ها را بسازم و بعد ببینم که چطور باشکوه تر از دفعه قبل به راه می افتد.


 

۹۶/۱۰/۰۳
آمنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی